Pagina's

donderdag 19 april 2012

Mia Doornaert dient klacht in tegen Pol Van Den Driessche

Mia Doornaert legt klacht neer tegen Pol Van Den Driessche: "hij raakte mij nooit aan"

De zaak rond de escapades van N-VA-politicus Pol Van Den Driessche krijgt een nieuwe wending. Nadat eerder deze week enkele vrouwen in het weekblad Humo hadden getuigd over de seksuele intimidatie van de Bruggeling, krijgt Van Den Driessche een nieuwe slag te verwerken. Oud-collega Mia Doornaert stapt immers naar de rechtbank om klacht  tegen hem neer te leggen. Doornaert voelt zich als vrouw vernederd omdat ze nooit een oneerbaar voorstel kreeg van de politicus.


In Humo werden vijf getuigen aan het woord gelaten: twee vakbondsvertegenwoordigers, een vertrouwenspersoon en drie slachtoffers die beweren in de jaren '90 betast te zijn geweest door Van Den Driessche. In de dagen die volgden kwamen er nog meer vrouwen naar buiten met elk hun verhaal: van Van Den Driessche die hen op de fiets wilde zoenen tot Van Den Driessche die hen wilde betasten aan hun kruis. Opvallende afwezige bij de vrouwelijke getuigenissen, zijn oud-collega bij Corelio, Mia Doornaert.

De vuvuzela van Pol Van Den Driessche kreeg
Mia Doornaert nooit te pakken.
"In mijn beginjaren bij de krant kwam ik steeds toe in een minirok die weinig aan de verbeelding overliet", zegt de gewezen adviseur van Yves Leterme. "De ogen van de mannen gingen steeds mijn richting uit, behalve de ogen van één man: Pol Van Den Driessche." Doornaert wilde er nooit veel aandacht aan besteden: "ach, misschien was Pol wel homo. Dan was het logisch dat hij geen appetijt kreeg van mijn nochtans aantrekkelijk paar benen."

Na het lezen van de getuigenissen in Humo kreeg de gewezen sterjournaliste naar eigen zeggen een flinke klop. "Al die vrouwen bij wie hij iets heeft geprobeerd en mij laat hij helemaal links liggen...dat..dat kan toch niet", zegt Doornaert nog steeds met een trillende stem. "Alles heb ik geprobeerd: jartellen, lederen jasjes en ja, zelfs dagen zonder ondergoed. Maar niets, geen geile blik van lust en passie die mijn richting uitkwam. Kan je je voorstellen hoe vernederd ik mij voelde toen ik die Humo las?"

De vernedering van Doornaert vertaalt zich nu in een klacht van laster en eerroof tegen Pol Van Den Driessche. "Op straat voel ik de priemende blik van andere vrouwen die zegt: "haha, daar loopt ze, de vrouw die geen extra aandacht kreeg van de Vlaamse DSK." Zoiets moet voor de rechtbank uitgevochten worden. Geld eis ik niet, wel een verklaring dat ik té sexy ben en dat hij daarom niets bij mij heeft geprobeerd."

67 opmerkingen:

  1. Hoe ik mijn lening van een God vrezend geldschieter (Lexieloancompany@yahoo.com)

    Hallo, ik ben Andrew Thompson door naam van CT USA, God heeft bless me met twee kinderen en een mooie vrouw, ik beloof om delen van deze getuigenis vanwege de gunst van de God in mijn leven, 2 dagen geleden ik in wanhopige behoefte van geld was dus ik dacht van het hebben van een lening dan liep ik in de verkeerde handen die beweerde lening geldschieter niet wetende dat hij was een oplichterij. Hij verzamelde 1,500.00 USD van mij en weigeren om me sinds e-mail dan ik was verwarrend, maar God kwam tot mijn redding, een trouwe dag ik ging naar de kerk na de dienst ik idee met een vriend delen en ze me kennismaken met LEXIE lening bedrijf, zei ze kreeg ze 98,000.00 USD van MIJNHEER LEXIE, de MANAGING DIRECTOR van LEXIE lening bedrijf. Dus ik heb verzameld zijn e-mail adres, hij vertelde me dat de regels en de verordening en ik gevolgd, vervolgens na verwerking van de documenten, gaf hij me mijn lening van 55,000.00 dollar... Dus als u geïnteresseerd in een lening bent u kunt ook contact met hem op deze E-mail: Lexieloancompany@yahoo.com of tekst Tel: +14069460675 Bedankt, ik weet zeker dat hij zal u ook helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Ik wil de heer Dalton bedanken voor het geven van een lening als je vandaag een dringende lening nodig hebt, vermijd dan opgelicht te worden en krijg een echte lening contact op met mr dalton via e-mail: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
    2. Voglio ringraziare il signor Dalton di Diamond Loans per avermi dato un prestito del valore di 43000 eur. Sono stato truffato diversi tentativi di ottenere un prestito. finché non intendevo Dalton che mi ha dato un prestito. se hai bisogno di un prestito legittimo oggi, evita di essere truffato e contatta i prestiti di diamanti via email. diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
  2. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je! Heeft u een snelle lening nodig voor zakelijke doeleinden of om rekeningen te betalen tegen een rentetarief van 2%? Wij bieden zakelijke lening, persoonlijke lening, lening, autolening, studielening, schuldconsolidatielening e.t.c. ongeacht uw credit score. We zijn gegarandeerd in het verlenen van financiële diensten aan onze talrijke klanten over de hele wereld. Met een maximale duur van 1 tot 30 jaar, Onze lening varieert van 5, 000-euro (vijfduizend euro) tot 50, 000, 000,00. (Fifty Million Euross). We lenen ook in de VS DOLLARS, EURO en PONDEN! Neem voor meer informatie contact met ons op via deze e-mail: (Kplender@outlook.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    We Offers Financial Consulting To Client, SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) Companies Seeking Debt / Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    We Offers Financial Consulting To Client, SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) Companies Seeking Debt / Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil de heer Dalton van diamantleningen bedanken voor het geven van een lening ter waarde van 43000 euro Ik ben opgelicht verschillende pogingen om een lening veilig te stellen. totdat ik Dalton bedoelde die me een lening gaf. als u vandaag een legitieme lening nodig hebt, vermijd dan dat u wordt opgelicht en neem contact op met diamantleningen via e-mail: diamondloans24@yahoo.com WhatsApp: + 16613814014

      Verwijderen
  4. HOE IK EEN LENINGSBIJSTAND KREEG @ 2% RENTEVOET

    Ik wist niet zeker of ik een legitieme geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer onder ogen kon zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE [lapofunding960@gmail.com] met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen DRIE dagen na mijn aanvraag, verleende hij mijn geleende bedrag zonder verborgen kosten en kon ik de medische rekeningen van mijn zoon verzorgen, mijn huurfactuur verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo groeten aan iedereen hier. Mijn naam is Marie Alice, ik wil deze geweldige gouden kans gebruiken om een tastbare getuigenis te geven over hoe ik onlangs een lening van 60000 euro heb ontvangen. Ik zocht een lening en werd later gedupeerd. Ik probeerde het opnieuw en ik ontmoette een vrouw zoals ik die klaar en bereid was om me te helpen een lening te krijgen tegen een rentevoet van 2%. En mij werd verteld dat deze vrouwelijke geldschieter een betrouwbare vrouw is, dus besloot ik contact met haar op te nemen en hij gaf me de mogelijkheid om een lening van haar bedrijf aan te vragen die ik gemakkelijk kon krijgen, maar de verklaring is dat ik mijn lening heb ontvangen in goede gezondheid en met minder stress. Als u geïnteresseerd bent om een lening te krijgen, kunt u contact met haar opnemen via e-mail: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik woon in de VS, Florida en ben vandaag een gelukkige vrouw? Ik heb mezelf verteld dat elke leningverstrekker die mijn leven en dat van mijn familie kan veranderen, ik elke persoon die een lening zoekt naar hen zal doorverwijzen. Als u een lening nodig heeft en 100% zeker bent om de lening terug te betalen, neem dan contact met hen op en vertel hen dat mevrouw Karin Sabine u naar hen heeft doorverwezen. sabinhelps@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, woninglening, autolening, studielening, schuldconsolidatielening, ongedekte lening, risicokapitaal enz., Of is u om een ​​of meer redenen een lening geweigerd door een bank of financiële instelling. U bent op de juiste plaats voor uw leningoplossingen! Ik ben een particuliere geldschieter, ik heb een financieringsaanbod voor bedrijven en particulieren tegen een lage en betaalbare rente van 3% rente. Neem dan contact met ons op via e-mail: joshuabenloancompany@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Axis Capital Holdings Limited krijgt een lening tegen een rente van 3% zonder onderpand. Als u een huis wilt kopen, kunt u ook contact met ons opnemen. we zijn in staat om uw lening af te lossen om terug te betalen in 12 jaar, dus als u geïnteresseerd bent, neem dan contact op met onze e-mail: www.axiscapitalholdingltd@outlook.com

    Als u een huis heeft dat u wilt kopen, neem dan contact met ons op via deze e-mail: finance_institute2015@outlook.com zodat we uw woninglening kunnen betalen, zodat u elke maand geleidelijk kunt terugbetalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo iedereen, dit is een getuigenis over hoe ik mijn lening heb gekregen, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweren echte kredietverstrekkers te zijn, maar al mijn inspanningen waren tevergeefs, ik heb meer dan € 3200 verloren aan nep-geldschieters die beweren om te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik mijn lening met succes binnen 48 uur van hen kreeg, zal ik iedereen die een lening zoekt, zonder angst via e-mail adviseren: mobilfunding1999@gmail.com en uw lening zo snel mogelijk krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me in te schrijven op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik had aangevraagd van mijn eigen bankrekening. Dit is echt geweldig nieuws, en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op + 79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeft u een snelle lening nodig om uw rekeningen te betalen of een bedrijf te starten. wij bieden een snelle lening tegen een betaalbare rente van 2%. Neem contact met ons op voor uw directe lening. lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeft u een snelle lening nodig om uw rekeningen te betalen of een bedrijf te starten. wij bieden een snelle lening tegen een betaalbare rente van 2%. Neem contact met ons op voor uw directe lening. lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeft u een snelle lening nodig om uw rekeningen te betalen of een bedrijf te starten. wij bieden een snelle lening tegen een betaalbare rente van 2%. Neem contact met ons op voor uw directe lening. lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +1 (254) 354-4300

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo, solliciteer wereldwijd voor een snelle en gemakkelijke lening. Vanwege de snelle verspreiding van de CORONA VIRUS (COVID-19) in de wereld, hebben de internationale financiële instellingen (IFI), waaronder de Wereldbank, het Internationaal Monetair Fonds, de International Finance Corporation en de financiële raad van de Europese Unie, een aantal geregistreerde particuliere kredietverstrekkers om een ​​lening zonder onderpand aan te bieden met online directe leninglevering om te voldoen aan de individuele behoeften van deze periode van COVID19-epidermis. contacteer ons voor meer informatie. e-mail: kateloansss@hotmail.com of WhatsApp: +79274265428 of WhatsApp: + 2348075180625

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Our proposed offer for clients in the new year is positive and total commitment, so working with us gives you maximum assurance of getting funded for we have an A+ rating in financing. Frank Loan Services (FLS) over the years has been highly rated as one of the best online companies with a cheaper interest rate. If you are in need of financing, don’t hesitate to contact us through phone (+1-713-389-6778) or E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinehelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinehelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op + 79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 40.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeft u problemen met het krijgen van een lening voor werkkapitaal bij lokale banken en andere financiële instellingen? Deze dienst is bedoeld om financiële steun te bieden aan individuen, zakenmensen en vrouwen in het bedrijfsleven. Als u geïnteresseerd bent, neem dan nu contact met ons op via e-mail: robertokennety@gmail.com Of bel +1(518)219-0838.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heeft u problemen met het krijgen van een lening voor werkkapitaal bij lokale banken en andere financiële instellingen? Deze dienst is bedoeld om financiële steun te bieden aan individuen, zakenmensen en vrouwen in het bedrijfsleven. Als u geïnteresseerd bent, neem dan nu contact met ons op via e-mail: robertokennety@gmail.com Of bel +1(518)219-0838.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil Karin Sabine leningen voor mij een lening van € 7.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  23. KRIJG UW LEGE ATM-CREDITCARD VOOR EEN BETAALBARE PRIJS
    * Ze verkopen deze kaarten aan alle klanten en geïnteresseerde kopers over de hele wereld, de kaart heeft een dagelijkse opnamelimiet van $ 2000 tot $ 5000 en een bestedingslimiet tot $ 50.000 in winkels en onbeperkt op POS. *

    * e-mail: int.hackers002@gmail.com
    * je kunt ons ook bellen of whatsappen. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik dank de heer Peter voor het verstrekken van een lening van 60.000 Euro000 Euro
    Ik werd online voor de gek gehouden door verschillende internationale kredietinstellingen totdat ik een vrouw vond om te getuigen
    Over Peter Peters bedrijf Ik neem dan het adres en volg alle instructies, zelfs als ik het nooit geloof, zelfs als ze dat doen
    Vraag een verzoek aan Ik zie tot mijn grote verbazing dat mijn saldo is overgemaakt naar mijn bankrekening en er nooit iets verloren is gegaan
    Doe wat ik wil, hier is het e-mailadres: peterhelps01@outlook.com neem contact met haar op, hij heeft God
    Angstig hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heeft u een dringende lening nodig? Wij bieden leningen tegen duidelijke en begrijpelijke voorwaarden tegen een rente van 2%. Alleen van € 5.000,00 tot $ 450.000.000,00. we bieden zakelijke leningen, persoonlijke leningen, studieleningen, autoleningen en leningen om rekeningen af ​​te betalen, neem nu contact met ons op via e-mail: robert_loans12@yahoo.com of WhatsApp +14086140680

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wil Karin Sabine voor mij een lening van € 9000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, vermijd dan oplichting door nepgeldschieters en solliciteer via een echt leningbedrijf per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +34 632 72 51 57

    BeantwoordenVerwijderen
  28. EEN GEGARANDEERDE LENING AANVRAGEN
    Heb je een lening nodig? E-mail:
    cashfastloanserivce@gmail.com
    We bieden momenteel particuliere * commerciële en persoonlijke leningen
    * zakelijke leningen *
    Betaaldaglening * Studielening * Lening
    Hypotheek * Autoleningen * Slecht krediet
    Lening * Eigenwoningkrediet * Projectlening /
    contract * Schuldconsolidatie
    Lening aan geïnteresseerden tegen een rente van 3%. Van toepassing zijn
    met ons door
    E-mail: cashfastloanserivce@gmail.com Aantal
    Whatsap +14097947147

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey guys, I would like to say a big thank you to LAPO MICRO FINANCE, who gave me a loan for the medical treatment of my sick child. I am so glad i met LAPO today, contact them by email if you need an urgent loan: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo iedereen. Ik zag opmerkingen van mensen die al uren geleden hun lening van de heer Peter hadden gekregen. Ik bevestigde op mijn eigen persoonlijke bankrekening een totaalbedrag van $ 30.000 waar ik om had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om via hun e-mail (peterheps01@outlook) een aanvraag in te dienen. Ik ben blij nu ik de lening heb gekregen die ik heb aangevraagd

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hallo allemaal, ik ben erg blij met het ontvangen van een lening van het Europese deel van de wereld, ik ben hier om jullie allemaal aan te bevelen die financiële hulp nodig hebben om contact op te nemen met de heer Peter voor uw leningaanvraag. Ik had een lening van $ 40.000 nodig om een nieuwe auto en ook om mijn rekeningen te betalen, heb ik contact met hem opgenomen voor mijn leningaanvraag en ik ontvang mijn lening met succes. Neem alstublieft contact op met de heer Peter voor uw lening: aarzel niet om hem uw verzoek per e-mail te sturen: (peterhelps01@outlook. com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb gisteren een lening van 30.000 euro aangevraagd voor de ziekenhuisrekeningen van mijn zoon bij meneer Peter en vandaag is het geld op mijn rekening gestort. lening moet nu contact met hem opnemen via: am.peterhelps01@outlook.com voor meer info.of whatsapp op +3185857744

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo leningzoekers, heeft u een dringende lening nodig om een bedrijf te starten, schuldlening? Een auto of een huis kopen? Zo ja, geen zorgen meer, want wij bieden alle soorten leningen tegen een lage en betaalbare rente van 3%, zonder onderpand en zonder kredietcontrole. Neem contact met ons op als u een lening nodig heeft met de onderstaande informatie. (1) Naam: (2) Benodigd bedrag lening: (3) Duur van de lening: (4) Telefoonnummer: (5) Land: (6) Staat: (7) Doel van de lening: Neem vandaag nog contact met ons op via e-mail: ( peterhelps01 @outlook.com ) of whatsapp ons op +3185857744

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo leningzoekers, heeft u een dringende lening nodig om een bedrijf te starten, schuldlening? Een auto of een huis kopen? Zo ja, geen zorgen meer, want wij bieden alle soorten leningen aan tegen een lage en betaalbare rente van 3%, zonder onderpand en zonder kredietcontrole. Neem contact met ons op als u een lening nodig heeft met de onderstaande informatie. (1) Naam: (2) Benodigd bedrag lening: (3) Duur van de lening: (4) Telefoonnummer: (5) Land: (6) Staat: (7) Doel van de lening: Neem vandaag nog contact met ons op via e-mail: ( peterhelps01 @outlook.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik wil de heer Dalton van diamantleningen bedanken voor het geven van een lening ter waarde van 43000 euro Ik ben opgelicht verschillende pogingen om een lening veilig te stellen . totdat ik Dalton bedoelde die me een lening gaf. als u vandaag een legitieme lening nodig heeft, vermijd dan dat u wordt opgelicht en neem contact op met diamantleningen via e-mail: diamondloans24@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik heb gisteren een lening van 30.000 euro aangevraagd voor de ziekenhuisrekeningen van mijn zoon bij meneer Peter en vandaag is het geld op mijn rekening gestort. lening moet nu contact met hem opnemen via: am.peterhelps01@outlook.com voor meer info.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ben zo blij dat ik een lening heb gekregen van een leningverstrekker, meneer Peter, die me heeft geholpen met mijn lening. Het was ongelooflijk hoe ik een lening van $784.000,00 kreeg. Ik heb verschillende diensten geprobeerd, maar ik kon nooit een lening krijgen van die diensten. sommigen van hen zullen me vragen om veel documenten in te vullen en aan het eind van de dag zal het niet goed aflopen. maar ik ben blij dat ik na een ontmoeting met de heer Ronald Mark mijn lening van $784.000,00 heb kunnen krijgen nu mijn bedrijf goed gaat en ik wil jullie dit vandaag laten weten omdat ze snel en 100% betrouwbaar zijn. nu betaal ik de lening terug die ik van het bedrijf heb gekregen (peter LOAN COMPANY). neem contact met hen op en verspil uw tijd niet met die kredietverstrekkers: e-mail {peterhelps01@outlook.com} bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  38. WELKOM BIJ PATRICIA KINGSMAN patriciakingsman.loans2016@gmail.com het is ons doel om uitstekende professionele service te bieden.

    Ben je een zakenman of -vrouw? Zit u in een financiële puinhoop of heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf op te starten? Heb je een lening nodig om een ​​leuke Small Scale en medium business te starten? Heeft u een lage credit score en vindt u het moeilijk om een ​​kapitaallening te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen ?.

    Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Ons belangrijkste doel is om u te helpen de diensten te krijgen die u verdient. Ons programma is de snelste manier om in een handomdraai te krijgen wat u nodig hebt. Verlaag uw betalingen om de druk op uw maandelijkse uitgaven te verlichten. Krijg flexibiliteit waarmee u voor elk doel kunt gebruiken - van vakanties, tot onderwijs, tot unieke aankopen

    We bieden een breed scala aan financiële diensten, waaronder: persoonlijke leningen, schuldenconsolidatieleningen, bedrijfsleningen, opleidingsleningen, hypothecaire lening, ongedekte lening, hypothecaire leningen, betaaldagofficieren, studieleningen, commerciële leningen, autoleningen, investeringsleningen, Ontwikkelingsleningen, Acquisitieleningen, Bouwleningen, met een lage rente van 2% per annulering voor particulieren, bedrijven en rechtspersonen. Haal het beste uit uw familie en bezit uw droomhuis ook met ons algemene uitleenschema.

    WIJ BIEDEN ALLE SOORT LENINGEN AAN - WENST VOOR BETAALBARE LENINGEN.

    Neem contact met ons op voor meer informatie: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Vriendelijk schrijf ons terug met de lening informatie;

    BORROFOURGEGEVENS

    1) Volledige namen:
    2): Land
    3) Adres:
    4) Staat:
    5) Geslacht:
    6) Burgerlijke staat:
    7) Beroep:
    8) Telefoonnummer:
    9) Maandelijks inkomen:
    10) Volgende van Kin:
    11) Lening vereist:
    12) Leentijd:
    13) Doel van de lening:
    14) Specifieke datum waarop u de lening nodig hebt:

    Als u geïnteresseerd bent om een ​​lening te krijgen, schrijft u ons dan vriendelijk met de vereiste lening.
    Neem contact met ons op voor meer informatie: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Hoogachtend,
    Mevr. Patricia Kingsman
    patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    We kijken er naar uit om zo snel mogelijk van je te horen

    Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. WIJ BIEDEN ALLE SOORTEN LENINGEN AAN - VRAAG BETAALBARE LENINGEN AAN.

    Bent u een zakenman of -vrouw? Zit u in een financiële puinhoop of heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf te starten? Heeft u een lening nodig om een ​​mooi Kleinschalig en Middelgroot bedrijf te starten? Heeft u een lage kredietscore en vindt u het moeilijk om een ​​kapitaalkrediet te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Ons belangrijkste doel is om u te helpen de diensten te krijgen die u verdient. Ons programma is de snelste manier om in een oogwenk te krijgen wat u nodig heeft. Verlaag uw betalingen om uw maandelijkse belasting te verlichten onkosten. Krijg flexibiliteit waarmee u voor elk doel kunt gebruiken, van vakanties tot onderwijs en unieke aankopen. Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Wij bieden een breed scala aan financiële diensten, waaronder: bedrijfsplanning, commerciële en ontwikkelingsfinanciering, onroerend goed en hypotheken, schuldenconsolidatieleningen, zakelijke leningen, particuliere leningen, woningherfinancieringsleningen met een lage rente van 2,00% per annulering voor particulieren, bedrijven en rechtspersonen. Haal het beste uit uw gezin en bezit ook uw droomhuis met onze algemene leningsregeling. Geïnteresseerde kandidaten moeten contact met ons opnemen via e-mail: Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    WIJ BIEDEN ALLE SOORTEN LENINGEN AAN - VRAAG BETAALBARE LENINGEN AAN.

    Neem voor meer informatie contact met ons op: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Schrijf ons alstublieft terug met de informatie over de lening;
    - Volledige naam:
    - Leningbedrag nodig:
    - Duur van de lening:
    - Doel van de lening:
    - Stad land:
    - Telefoon:
    - Hoe heb je over ons gehoord:

    Als u geïnteresseerd bent om een ​​lening te krijgen, schrijf ons dan alstublieft met de leningvereiste. Neem voor meer informatie contact met ons op: patriciakingsman.loans2016@gmail.com
    Hoogachtend,
    Mevrouw Patricia Kingsman

    We kijken ernaar uit om zo snel mogelijk van u te horen

    Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via e-mail: patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mijn naam is Fabienne Fem Anouk Ik kom uit Nederland Ik heb gehoord van dit bedrijf dat zij leningen verstrekken en ik ging een lening aanvragen van hen Ik heb mensen horen zeggen over oplichting maar ik ben nog nooit opgelicht voordat dit bedrijf me hielp met mijn lening dus iedereen die een lening nodig heeft, moet van hen van toepassing zijn. Leningen zijn snel en veilig hun e-mail adres patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Goede dag iedereen mijn naam is Samantha Esmee Maaike en ik kom uit Amsterdam Ik wil deze kans gebruiken Ik moet dit bericht nu op het internet schrijven als iemand van jullie op zoek is naar een echte lening Dit is het juiste bedrijf om contact op te nemen Ik ben een zakenvrouw en ik hebben een lening aangevraagd in een legitiem bedrijf uit 2020 en de naam van het bedrijf is het leningbedrijf van Patricia Kingsman. Zij helpen mensen sinds 2017 en we zijn nu in 2021 en ik heb zojuist mijn lening van hen ontvangen, dus als iemand van u een lening nodig hebben en van toepassing zijn omdat ze echt zijn ik bid gewoon dat mensen die hulp nodig hebben met een lening, niet worden opgelicht, daarom gebruik ik deze kans om dit bericht op internet te schrijven als je een lening nodig hebt solliciteer vanuit dit bedrijf, zodat u niet wordt opgelicht wanneer u solliciteert bij het verkeerde bedrijf. hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

    fijne dag iedereen en ik bid dat jullie allemaal blij zijn zoals ik vandaag ben

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mijn naam is Nathanael martyna patryx Ik kom uit Nederland Ik wil deze tijd gebruiken om iedereen op het internet te vertellen dat er maar één bedrijf is dat een echte lening biedt en dat bedrijf is Patricia Kingsman. Ik was op zoek naar een lening online voor de afgelopen 3 weken nu en alles wat ik heb is geldschieters die me bedriegen van mijn geld dat ik had God weet dat ik zo arm was en ik wilde mezelf doden, maar daar zag ik zoveel mensen getuigen over dit bedrijf dat ze leningen geven in eerste instantie geloofde ik niet want ik zag andere getuigenissen van andere geldschieter en ze werden allemaal oplichting. Ik zei, laat me van dit bedrijf solliciteren om te zien of het waar is en onmiddellijk heb ik me aangemeld. Ze vertelden me alles wat ik moest doen en ik stemde ermee in en ze verzekerden me dat ik in 8 uur tijd met mijn lening zou zijn omdat ze zeiden dat ze gebruiken de snelle overdrachtdienst. Ik eerst geloofde ik niet maar ik wilde voor mijn lening vóór 8 uur tijd ontving ik een waarschuwing van mijn bank en houd het was mijn lening ik was erg slecht toen ik het zag en ik bad tot God voor het leiden van mij naar het juiste bedrijf die mij vandaag heeft geholpen terwijl ik dit op het internet schrijf, nu heb ik zojuist mijn lening van dit bedrijf ontvangen en ik gebruik deze tijd om te getuigen voor andere mensen als je een lening nodig hebt een lening laat je niet misleiden dit is het juiste bedrijf om toepassen vanaf. Het e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com en voor degenen die geen e-mailadres hebben, is het whatsapp-nummer van het bedrijf +1 (575)655-0066.

    Dit bedrijf is waar en geweldig als u nu een lening aanvraagt ​​en wacht op uw lening want u zult blij zijn met dit bedrijf.

    Bedankt iedereen en ik blijf Nathanael martyna patryx.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hallo allemaal, ik ben erg blij met het ontvangen van een lening van het Europese deel van de wereld, ik ben hier om jullie allemaal aan te bevelen die financiële hulp nodig hebben om contact op te nemen met de heer Peter voor uw leningaanvraag. Ik had een lening van $ 40.000 nodig om een nieuwe auto en ook om mijn rekeningen te betalen, heb ik contact met hem opgenomen voor mijn leningaanvraag en ik ontvang mijn lening met succes. Neem alstublieft contact op met de heer Peter voor uw lening: aarzel niet om hem uw verzoek per e-mail te sturen: (peterhelps01@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Dag iedereen

    Ik ben Imke Sascha Evelien en ik kom uit Den Haag. Ik was op zoek naar een online lening en ik was erg bang dat ik nog nooit eerder een lening had aangevraagd en ik zocht heel goed naar een echt bedrijf daar vond ik een bedrijf genaamd Patricia Kingsman. Ik zag eruit en ik zag wat mensen over dit bedrijf zeiden was waar ik besloot om een ​​lening aan te vragen bij het bedrijf en ik had een lening van 150.000,00 euro nodig om een ​​bedrijf te starten toen ik me aanmeldde. Ze vertelde me alles wat ik moest doen en ik verzekerde me dat ik in 8 uur tijd ging om bij mijn lening te zijn zei ik oké en ik wachtte in exact 8 uur tijd ik mijn lening van dit bedrijf ontving terwijl ik dit schrijf nu heb ik nog nooit eerder opgelicht en dit bedrijf is geweldig ik heb mensen horen praten over oplichting maar ik zijn nog nooit eerder opgelicht en ik dank God daarvoor. Dus iedereen, als u een echte lening nodig hebt, is dit het juiste bedrijf om u aan te melden. Zij zullen u helpen en de tijd dat zij u vertellen dat u uw lening zult ontvangen, precies op het moment dat u uw lening ontvangt. Ik moet dit bericht gewoon voor iedereen schrijven, zodat je geen lening van het verkeerde bedrijf aanvraagt ​​als je een echte lening nodig hebt en contact opneemt met dit bedrijf en je zult tevreden zijn. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Goedendag iedereen

    Mijn naam is Gwendolyn Tammie Shari ik kom uit Utrecht. Ik wil deze tijd gebruiken om op het internet te schrijven dat iedereen die een echte lening nodig heeft Patricia Kingsman het juiste bedrijf is om een ​​paar dagen van toepassing te zijn. Ik had geld nodig en ik zocht online naar een lening. Ik zag een bedrijf en ik solliciteerde dat bedrijf heeft me twee keer van mijn geld bedrogen. Ik was zo verdrietig omdat ik geld nodig had, dus ik besloot naar een ander bedrijf te zoeken en ik vroeg me aan bij een ander bedrijf dat hetzelfde bedrijf me ook vertelde om geld te storten en ik kreeg het en kreeg nooit mijn lening. zoals wat er met me gebeurt omdat ik dringend geld nodig had om een ​​huis te kopen want als ik niet snel een huis krijg, zal mijn huisbaas met mijn familie weg rijden van zijn huis, dus moest ik mijn eigen huis kopen. Toen ik opnieuw aan het zoeken was zag ik dit bedrijf Patricia Kingsman. Ik zag dat veel mensen over dit bedrijf getuigden dat het bedrijf echt geweldig is dus aanvankelijk was ik bang om toe te passen omdat ik 2 keer bedrogen was dus ik zei tegen mezelf laat me het proberen en kijk of dit bedrijf echt was, dus heb ik me aangemeld. Toen ik me aanmeldde, vertelden ze me dat ik alles moest doen. Ik was nog steeds bang, maar ik vertrouwde hen en ze verzekerden me dat ik binnen 8 uur tijd met mijn lening zou zijn die ik voor mijn lening wilde en in mijn ogen kreeg ik een waarschuwing van mijn bank dat er een som van 200.000 euro op mijn bankrekening stond en ik was erg blij in een tijdje geleden belde het bedrijf me en vroeg of ik mijn lening had ontvangen en ik zei ze ja en o bedankt en terwijl ik aan het schrijven ben deze boodschap op het internet nu heeft dit bedrijf ook mijn 2 broers geholpen, dus als iemand een echte lening nodig heeft, is Patricia Kingsman het juiste bedrijf om in te schrijven. Als u geld nodig heeft, kunt u alleen contact met hen opnemen via e-mail of WhatsApp en hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Ik bedank iedereen die mijn bericht leest en wees veilig en solliciteer vanuit dit bedrijf omdat u tevreden zult zijn met hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. My name is Timéo Stijn Mathys Ayoub. I am from Amsterdam Netherland i want to write to the internet that if you need a real loan Patricia Kingsman is the real loan company that gives loan i applied for a loan from this company last week Friday and i just received my loan from them today so everyone if you need a real loan without been scammed this is the right company to apply from thus company is truly great and they are real so many people that have been scammed if you need a loan without being scammed this is the real company that gives loans i applied for a loan from this company Patricia Kingsman and i received my loan today so anyone around the world if you need a true loan locate this company and be rest assured that this company is going to put a smile to your face. the company can be contacted via mail or whatsapp their mail address is patriciakingsman.loans2016@gmail.com and there whatsapp number is +1 (575)655-0066. Thanks to anyone that will read this message this company does not know am doing this Am only doing it for people in need of a real loan to be safe.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Mijn naam is Alessio Loïc Guillaume en ik kom uit Nederland en ik woon in een kleine stad in Groningen. Ik ben al online op zoek naar een lening omdat ik geen lening van mijn bank kan krijgen en alleen mensen heb gevonden die mij van mijn geld bedriegen. Vorige week werd ik opgelicht door een leningverstrekker en God wist dat ik klaar was om mijn leven te beëindigen, maar ik zei tegen mezelf dat ik kon proberen of ik een eerlijk bedrijf zou zien dat klaar stond om je te helpen. Dus ik ging zitten en ging op zoek naar een bedrijf en ik las zoveel goede opmerkingen over dit bedrijf, Patricia Kingsman en ik zei: laat me solliciteren en kijken of ik geluk heb als andere mensen, ik was bang maar ik gaf mezelf een kans en ik solliciteerde voor een lening van 80.000,00 euro heb ik aan dit bedrijf uitgelegd dat ik ben opgelicht en ze hebben me gezegd geen zorgen te maken dat ze je zullen helpen dat ze al zoveel mensen uit mijn land hebben geholpen. Dus ik gaf dit bedrijf een kans en ze verzekerden me dat ik over 8 uur tijd met mijn lening zou zijn, ik geloofde het niet, maar ik wachtte op mijn lening. In precies 8 uur tijd kreeg ik een waarschuwing van mijn rug dat mijn account 80.000,00 euro gecrediteerd werd. Alle dank aan Patricia Kinsgman dat dit bedrijf door God is gestuurd. En ik heb mezelf beloofd dat ik dit bedrijf zal getuigen over de manier waarop ze mij hebben geholpen. Dit bedrijf weet niet dat ik dit nu doe en vertel mensen op het internet hoe ze me hebben geholpen, dus iedereen als je een echte lening nodig hebt Patricia Kingsman is hier om je te helpen niet voor de gek te houden door valse mensen die zich schrap zetten om geldschieter te worden. Ik was bijna vergeten dat je alleen via mail of WhatsApp contact kunt opnemen met dit bedrijf en hun contactgegevens zijn patriciakingsman.loans2016@gmail.com whatsapp is +1 (575)655-0066. Dit bedrijf is echt en waar dus iedereen die dit bericht leest, en u bent geïnteresseerd, neem contact op met dit bedrijf, want zij zijn de enigen die u kunnen helpen bij het oplossen van uw problemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Patricia God zal u en uw bedrijf zegenen

    Mijn naam is Veronica Rose Holly. Ik kom uit Utrecht, Nederland. Ik heb niet veel te zeggen dat iemand die een echte lening nodig heeft zonder dat je wordt bedrogen bij Patricia Kingsman moet solliciteren, want ik heb vandaag een lening bij dit bedrijf aangevraagd nadat ik zoveel goede en prachtige opmerkingen over dit bedrijf heb gelezen. Ik heb een lening aangevraagd om mijn schulden te betalen en alles wat ik nodig had, was 50.000 euro, omdat ik een deel van dat geld ook zal gebruiken om mijn schoolgeld te betalen. Terwijl ik dit nu op internet schrijf, heb ik vandaag mijn lening van dit bedrijf ontvangen en ik ben zo blij dat ik nooit heb geloofd dat ik ooit weer gelukkig zou zijn want ik heb veel meegemaakt en ik dank God voor Patricia Kingsman God zal haar zegenen en zijn gezelschap voor het glimlachen van mijn gezicht. Dus iedereen over de hele wereld uit Nederland en andere landen die een lening nodig hebben, uw helper is hier en het bedrijf is Patricia Kingsman. Iedereen die zich heeft aangemeld bij Patricia Kingsman, heeft geen probleem, want u ontvangt uw lening precies op het moment dat zij u dat vertelt. hun bedrijfsmailadres is Patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    Nogmaals God zegene u Patricia Kingsman en moge u lang leven om mensen te blijven helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Mijn naam is Manon Jeanne Clémence en ik kom uit Antwerpen in België Ik heb zojuist mijn lening ontvangen van het leningbedrijf van Patricia Kingsman en ik heb gehoord over dit bedrijf en ik dacht dat het een nepbedrijf was, maar nu ben ik zo blij dat dit bedrijf me hielp en 100% dit bedrijf is echt dus iedereen die een lening nodig heeft dit is het juiste bedrijf om te solliciteren vanaf nu heb ik een lening aangevraagd voor mijn bedrijf van 250.000,00 Euro en dit bedrijf hielp me zonder vertraging ik ben zo blij dat ik dit bedrijf getuig omdat Ik zag dat andere mensen het doen en ik ben blij dat ik een van de mensen ben die een getuigenis geeft over hoe dit bedrijf me heeft geholpen, zodat iedereen als je een echte lening nodig hebt, je helper hier is. hun contactinformatie is patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mijn naam is Anne Lotte Benthe Ik kom uit Antwerp, België. Ik wil mijn kleine tijd gebruiken om naar het internet te schrijven voor mensen die een echte lening nodig hebben. Als je een lening nodig hebt zonder bedrogen te worden, is Patricia Kingsman het juiste bedrijf om toe te passen. Ik ben lerares wiskunde en Engels en ik werd bedrogen 2 keer door een nepbedrijf dat zich schrap zet om geldverstrekkers te worden, maar ik maak me geen zorgen meer omdat Patricia Kingsman me al heeft geholpen, dus als je een dringende lening nodig hebt om iets te doen, zal dit bedrijf je een glimlach toebrengen. Ik heb ook de meeste mijn vrienden bij dit bedrijf en slechts 2 van mijn vrienden vertelden me dat ze hun leningen al hadden ontvangen, dat een van mijn vrienden een lening van 15.000,00 euro ontving en de andere van mijn vriend de som van 5.000,00 euro ontving, dus iedereen die een online lening nodig heeft, is van toepassing van dit bedrijf en je zult er geen twijfel over hebben, want dit bedrijf is echt behulpzaam en God zal ze blijven gebruiken om mensen te helpen die een lening nodig hebben. Als u een online lening van dit bedrijf nodig hebt en contact met hen opneemt via dit betekent e-mailadres patriciakingsman.loans2016@gmail.com en ook kunt u contact met hen opnemen via WhatsApp +1 (575)655-0066. Met vriendelijke groet naar iedereen die mijn berichten leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Goedendag iedereen

    Mijn naam is Abiezer Petit Homme ik kom uit Amsterdam Nederland Ik wil deze kleine tijd gebruiken Ik moet naar het internet rite dat als je een echte en legitieme lening nodig hebt Patricia Kingsman het juiste bedrijf is om toe te passen. Ik werd bedrogen door 2 bedrijven. een aanvraag ingediend voor een lening van en Patricia Kingsman was het derde bedrijf dat ik aanvraagde. Ik ontving mijn lening van het bedrijf Patricia Kingsman in minder dan 8 uur tijd, zoals het bedrijf me vertelde, dus iedereen die een online lening nodig heeft zonder te worden opgelicht, is van toepassing op Patricia Kingsman. wees gerust, dat u blij zult zijn met dit bedrijf. U kunt dit bedrijf alleen contacteren via e-mail of whatsapp e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com Whatsapp +1 (575)655-0066. Met vriendelijke groet naar iedereen die deze boodschap over de hele wereld leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Regeert iedereen dat mijn naam Kojonka Moe is en ik kom uit Nederland Ik heb gehoord dat mensen getuigen over dit bedrijf genaamd Patricia Kingsman en dit is mijn eerste aanvraag voor een lening online Ik was bang om een ​​online lening aan te vragen vanwege de zwendel die ik zie op het internet maar nadat ik zoveel getuigenissen had gelezen over dit bedrijf, besloot ik het eens te proberen en een lening aan te vragen bij dit bedrijf, genaamd Patricia Kingsman, leningbedrijf, ik had geld nodig en ik had een lening van 120.000,00 euro nodig. Dus solliciteerde ik en kreeg ik te horen wat ik moest doen. Ik was bang, maar ik gaf het bedrijf de kans om me te helpen en ze verzekerden me dat ik in minder dan 8 uur tijd mijn lening op mijn rekening zou ontvangen. Ik heb nooit geloofd maar ik wachtte in minder dan 8 uur tijd kreeg ik een telefoontje van mijn bank dat een bedrag van 120.000,00 Euro werd bijgeschreven op mijn account en onmiddellijk belde mijn bank mij ik heb contact opgenomen met het bedrijf en laat hen weten dat ik mijn heb ontvangen lening en vandaag ben ik blij. Dus als je mijn bericht tegenkomt en je leest het en je hebt een legitieme lening nodig van dit bedrijf en wees gerust, dat je blij zult zijn met dit bedrijf. Ik geloof dat dit bedrijf door God is gestuurd en ik bid dat ze het laatst zullen blijven helpen. . Neem contact op met dit bedrijf via e-mailadres patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Alle dank aan Patricia Kingsman voor het helpen van mij met mijn lening nadat ik 6 keer ben opgelicht door neppe mensen die clams worden om geldschieters te worden.

    Mijn naam is Thomas Liam Max, ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Den Haag. Een maand geleden was ik op zoek naar een online lening en ik zag verschillende kredietverstrekkers op internet en met wat valse getuigenissen en ik solliciteerde van hen en alles wat ik kreeg was oplichters, ik solliciteerde meer dan 6 bedrijven en ik werd helemaal bedrogen. Dus ik gaf de hoop op totdat ik besloot om opnieuw te controleren of ik hulp zou vinden terwijl ik aan het zoeken was en ik vestigde me op zoek naar een legitieme leningmaatschappij.Ik vond dit bedrijf met de naam Patricia Kingsman-leningmaatschappij.Ik zag veel getuigenissen waar mensen commentaar op gaven haar, maar omdat ik vals werd bedrogen, dacht ik dat het een oplichterij was, maar ik deed wat mij werd gevraagd en ik wachtte op mijn lening en mevrouw Patricia Kingsman vertelde me in minder dan 8 uur dat je veilig bij mijn lening was, ik geloofde het niet want ik dacht dat het ook een oplichterij was, dus die dag was het nacht in Nederland en ik sliep 's ochtends uit het nest toen ik wakker werd kreeg ik een melding van mijn bank dat er geld op mijn rekening stond en belde ik meteen mijn bank om te bevestigen en de bankmanager vertelde me dat ik onmiddellijk naar de bank moest komen en ik ging meteen toen de bank werd geopend toen de bankmanager mijn rekening controleerde, zagen we een bedrag van 135.000,00 euro en ik vertelde mijn manager dat ik online een lening had aangevraagd en mijn bank manager was geschokt als er wa is nog steeds een echt en legitiem leenbedrijf online ik ben zo blij allemaal dankzij Patricia Kingsman ik besloot om op het internet te schrijven omdat ik andere mensen het zag doen en over dit bedrijf te getuigen, daarom post ik dit bericht online aan iedereen die dat nodig heeft een lening, zelfs als u eerder bent bedrogen, solliciteer bij dit bedrijf en wees gerust dat dit bedrijf u niet zal teleurstellen. Met vriendelijke groet aan iedereen die mijn bericht leest en u kunt contact opnemen met dit bedrijf via mail patriciakingsman.loans2016@gmail.com, ze gebruiken ook Whatsapp, het nummer is +1 (575) 655-0066. Nogmaals mijn groeten aan iedereen die mijn bericht leest en ik bid dat je gelukkig bent zoals ik nu ben met dit bedrijf omdat ik meer mensen naar dit bedrijf breng om te helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Groeten iedereen of iedereen mijn naam is Sophie Maud ik kom uit Den Haag Nederland ik heb gehoord over dit bedrijf genaamd Patricia Kingsman dat ze mensen met leningen over de hele wereld helpen. Ik ben ooit op zoek geweest naar een lening online en ik ben bedrogen door 2 bedrijven die nep was en na die tijd geloofde ik nooit dat een goed leenbedrijf van internet kon komen, ik dacht dat ze allemaal een fraude waren totdat ik dit bedrijf genaamd Patricia Kingsman leenbedrijf vond, vond ik mensen getuigd over dit bedrijf en ik was verrast waarom ik heeft dit bedrijf niet op tijd gevonden. Ik heb nooit geloofd wat de mensen over het bedrijf zeiden tot ik solliciteerde en het probeerde, het bedrag dat ik zocht was groot en het was voor een onroerend goed het geleende bedrag was 10,5 miljoen euro en dus heb ik gesolliciteerd en de dame Patricia Kingsman sprak voor mij, maar omdat mijn lening groot was, duurde het slechts 15 uur om mijn lening te ontvangen, omdat ze me vertelden dat de leenservice 8 uur was om de lening te ontvangen. Het enige wat ze me zei te doen was de bankoverschrijvingskosten te storten die de bank ging gebruiken om mijn lening over te maken naar mijn bankrekening toen ze me vertelde dat ik ooit bang was dat het oplichterij was, maar ik zei, laat het me geven een poging ik heb de overgemaakte transactiekosten gestort en dat was alles wat ik heb gestort, zie in minder dan 15 uur tijd dat ik een bericht van mijn bank ontving dat een bedrag van 10,5 miljoen euro op mijn bankrekening is bijgeschreven en alles over het geld de details en van wie het kwam was daar, zie, het was Patricia Kingsman die me hielp toen ik het voor het eerst zag, ik was verrast dat ik mijn ogen nooit geloofde, maar het was waar. Dus ik vertelde mezelf omdat andere mensen dat het bedrijf hielp getuigen over hun goede daden, laat me de mijne doen om het niet gemakkelijk te maken om tegenwoordig een legale leningmaatschappij online te zien, dus iedereen van overal die een online lening nodig heeft zonder bedrogen te worden, solliciteert bij dit bedrijf omdat zij alleen dat kunnen helpen, ik heb het bevestigd en het is waar dat ik zo blij ben en ik weet dat dit bedrijf andere mensen gelukkiger zal maken dan ik. U kunt contact opnemen met dit bedrijf via e-mail of WhatsApp, want ik gebruikte WhatsApp omdat het een sneller e-mailadres van het bedrijf was, patriciakingsman.loans2016@gmail.com en Whatsapp is +1 (575)655-0066. Bedankt iedereen van Sophie Maud uit Den Haag Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Goedendag iedereen op deze site

    Mijn naam is Karolien Tineke Rachel, ik kom uit Nederland en ik vertrek in de stad Amsterdam. Ik wil deze gelegenheid gebruiken om op het internet te schrijven over mevrouw Patricia Kingsman, een paar weken geleden had ik een lening nodig en werd ik voor 15.000,00 euro bedrogen door nepkredietverstrekkers. dus op een dag besloot ik om opnieuw naar een lening te zoeken, omdat de lening erg belangrijk was voor mijn bedrijf. Toen vond ik mevrouw Patricia Kingsman en ik zag zoveel mensen getuigen over haar bedrijf en ik was niet zeker of haar lening legitiem was, maar ik besloot te geven het probeerde en ik vroeg een leenbedrag van 400.000,00 euro aan. Ze vertelde me alles wat ik moest doen, inclusief een vergoeding die ik eerst moest storten. Ik dacht dat het oplichterij was, maar ik probeerde het, want ik zag dat mensen ook over haar getuigden goede daden dat ze erg aardig en behulpzaam is, dus toen ik het benodigde geld voor mijn lening deponeerde, verzekerde ze me dat ik mijn lening binnen 8 uur of uiterlijk 8 uur op mijn bankrekening ontvang, zei ik oke en ik heb gisteren gewacht ik heb een bericht ontvangen van mijn bank waarop ik een bedrag van 400.000,00 euro op mijn bankrekening heb bijgeschreven, dus ik heb contact met haar opgenomen en haar hierover verteld en ze was blij dat ik mijn lening heb ontvangen. En ik beloof mezelf dat iedereen die me heeft geholpen haar naam zal delen op het internet van haar geweldige hulp. Dus iedereen in Nederland of over de hele wereld, als je een legitieme lening nodig hebt, neem dan contact op met mevrouw Patricia Kingsman, want ze is legitiem en ik weet nu, zelfs als er nepmensen zijn die naar de geldschieter lenen, mevrouw Patricia Kingsman door God is gestuurd. Iedereen die een snelle lening nodig heeft, neemt contact met haar op via Whatsapp of per e-mail, maar ik heb contact met haar opgenomen via Whatsapp omdat dit sneller is. Whatsapp-nummer is +1 (575) -655-0066 en het e-mailadres van het bedrijf is patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Bedankt en groeten aan iedereen die mijn bericht heeft gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. I have just taken out my first personal loan and i must say i am extremely impressed as to how straightforward the services is. All i had to do was applied and filled out the application form and submit it! I was then told in about 10 minutes that i was accepted and that the funds has been approved and on the way to my bank after submitting the required information’s and i received a loan of $35,000 USD! Extremely impressive. Now i have my own car and also have my own business thanks to mr peter LOAN FIRM. Apply for your loan today without any stress with peter LOAN FIRM email them now on ( peterhelps01@outlook.com ). Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo

    Heb je een lening nodig? Hoeveel heeft u nodig en hoe lang duurt het voordat ik dit bedrag terugkrijg?

    Wachtend om u te lezen op het volgende adres als uw verzoek echt serieus is:

    e-mail: jopie.mandemakers@financier.com

    WhatsApp: +31687941330

    Met vriendelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  58. I am happy today, thanks Lapo Micro Finance for giving me a loan. I was deceived several times trying to get a loan until I came across Lapo Micro Finance who provided me with a loan worth $ 23,000 to care for my sick child. If you need a real lender today contact Lapo .Contact email: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  59. No upfront fee loan! Do you need an urgent loan? Are you in need of a loan to pay your bills or for your child education? Are you in need of a loan to purchase a property or for project establishment? Are you in need of a loan for Agricultural purpose or for construction? Are you in need of a loan for Business expansion or startup? Have you been turned down by your bank or other lenders because of your credit facility? via email: Shieldsfinancialconsultant@mail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo Heeft u een dringende lening nodig om uw financiële behoeften op te lossen? We bieden leningen variërend van 2.000,00 tot 50.000.000,00, we zijn betrouwbaar, sterk, snel en dynamisch, geen kredietcontrole en bieden 100% buitenlandse leninggaranties tijdens de overdrachtsperiode. We hebben ook elke valutalening uitgegeven met 2% rente voor alle leningen. Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met ons op via deze e-mail: (bryanstefanloanfirm@gmail.com) (bryanstefanloanfirm@outlook.com) of WhatsApp: +919654763221

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Heeft u een lening nodig, ik ben een particuliere, betrouwbare, betrouwbare geldschieter; Ik verleen leningen aan bedrijven en particulieren tegen een lage en betaalbare rente van 3%. Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, woningkrediet, autolening, studielening, schuldconsolidatielening, ongedekte lening en risicokapitaal? Als een bank of financiële instelling u om een of meer redenen een lening heeft geweigerd. U bent op de juiste plaats voor uw leningbeslissingen, wij verstrekken leningen van € 2.000 tot € 100.000.000,00 over een aflossingsperiode van 1-20 jaar waar ook ter wereld. E-mail: (bryanstefanloanfirm@gmail.com) Whatsapp-nummer: +2348071917956 Whatsapp-nummer: +919654763221

    Contact:
    Bryan Stefan

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Heeft u een lening nodig om huur/rekeningen te betalen, een bedrijf te starten of een project te financieren? U kunt contact opnemen met deze leningfinanciering waar ik en mijn partner onze lening hebben gekregen (fastloan2001@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik ben Lydia veronika uit Belgum. Ik heb een lening van 9.000 euro aangevraagd en deze werd goedgekeurd door MICHEAL JOSE FINANCE HOME na 3 dagen na mijn aanvraag. mij. U kunt voor meer informatie contact met hem opnemen via:infomichealfinanceltd@gmail.com of WhatsApp:+14699724809

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik ben Lydia veronika uit Belgum, ik heb een lening aangevraagd voor een bedrag van 9.000 euro en het werd goedgekeurd door MICHEAL JOSE FINANCE HOME na 3 dagen na mijn aanvraag, iedereen die op zoek is naar een legitieme lening, ik zou u naar dit bedrijf willen verwijzen, ik ben u echt dankbaar voor de hulp die ze mij hebben gegeven. U kunt contact met hem opnemen voor meer informatie op: infomichealfinanceltd@gmail.com of WhatsApp: +14699724809

    BeantwoordenVerwijderen