Pagina's

maandag 10 september 2012

Apple en Samsung kondigen samenwerking aan



Oud-rivalen brengen in 2013 een gezamenlijke mobiele telefoon op de markt



Na een verbeten strijd zijn de brokken tussen Apple en Samsung gelijmd.

Na maanden van geruzie en rechtszaken hebben elektronicagiganten Apple en Samsung een intense samenwerking aangekondigd. Om de dreigende concurrentie met Nokia te weerstaan zullen Apple en Samsung in 2013 een nieuwe mobiele telefoon voorstellen die ze samen zullen ontwikkelen. Technologie-experts hebben het over de belangrijkste mijlpaal sinds de uitvinding van de laptop begin de jaren 80. 


Er ging de voorbije weken en maanden geen dag voorbij zonder dat er ergens in kranten en op nieuwswebsites te lezen stond dat Apple en Samsung naar de rechter stappen. De twee reuzen van de smartphonemarkt verwijten elkaar dat ze technologieën gebruiken die door de andere is bedacht en voor de rechtbank hoopten ze meermaals hun gelijk te halen. Tot verrassing van velen hebben de aartsvijanden alle nog lopende rechtszaken tegen elkaar laten vallen, omdat ze voortaan intens gaan samenwerken. Het nieuws van die samenwerking wordt op 12 september officieel bekendgemaakt, naast de vermoedelijke voorstelling van de iPhone 5.

In gelekte documenten, die de redactie van Het nieuws van morgen kon inkijken, waarschuwen zowel Apple als Samsung voor de concurrentie uit Finland, waar Nokia alles uit de kast haalt om zijn verloren koppositie in de gsm-markt weer over te nemen. Nokia heeft deze week zijn paradepaardjes uit de Lumia-reeks voorgesteld, daarbij sluit de Finse gsm-fabrikant een monsterverbond met Microsoft, dat de software (Windows 8) levert voor de nieuwste toestellen.

En net die samenwerking maken zowel Apple als Samsung bijzonder zenuwachtig. "Op verschillende domeinen is Microsoft zijn nieuwe besturingssysteem succesvol aan het implementeren en de recensies zijn zeer lovend. De gsm-ervaring van Nokia gekoppeld aan de software van Microsoft kan ons zwaar treffen. Soms moeten we vijandige samenwerkingen aangaan om te overleven (...)" zo staat te lezen in een interne nota gericht aan topmedewerkers van Apple.

Nieuwe smartphone van Apple en Samsung zal iSung heten



Prototype van de iSung
Hoe vergezocht hun samenwerking ook lijkt, over de naam van hun eerste smartphone hebben beide bedrijven niet lang moeten nadenken. Zelf zegt de interne nota dit over de "iSung": (...) in de strijd tegen Nokia is het belangrijk om onze toekomstige producten een naam te geven die herkenbaar klinkt voor onze klanten. Daarom zijn we uitgekomen op iSung. Apple behoudt de belangrijke i, terwijl de sung duidelijk de Aziatische afkomst weergeeft van het product. (...)

Of de Applefans van het eerste uur zullen meestappen in dit nieuwe verhaal valt te betwijfelen. Steve Jobs, de man die Apple groot heeft gemaakt, heeft er tijdens zijn leven nooit een geheim van gemaakt dat hij Samsung en Android volledig wil vernietigen. Een topman van Apple die anoniem wenst te blijven mailt onze redactie "dat Jobs er altijd mee rekening heeft gehouden dat dit zou gebeuren. Daarom dat hij zo een groot graf heeft gekregen. Om zich comfortabel en veelvuldig te kunnen omdraaien."




38 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hallo allemaal, mijn naam is Courtney Bieneman, een burger van de V.S.; ben 42 jaar oud... Ik wil dit medium gebruiken om te informeren u alles over de goedheid van de heer voor tenslotte leidt mij tot een echt en echte lening uitlener genoemd mijnheer Mason Diego, de managing director van Diego lening bedrijf nadat opgelicht door andere nep kredietverstrekkers, ik hopeloos was en wist niet wie te vertrouwen terwijl hij kwam en een grote glimlach op mijn gezicht op mijn grootste verrassing zetten. Iemand van u die een slachtoffer van zwendel ook zijn, u moet hinderen neen meer cos, ik breng je hebben goed nieuws en de enige geldschieter u vertrouwen kan, net contact met hen nu via e-mail: diegoloancompany@yahoo.com voor meer info op hoe te om uw lening te krijgen. En nogmaals bedankt mijnheer Mason Diego moeten voor het geven van me een lening van 154,000.00 dollar...

      Verwijderen
    2. Hoe ik mijn lening van een God vrezend geldschieter (Lexieloancompany@yahoo.com)

      Hallo, ik ben Andrew Thompson door naam van CT USA, God heeft bless me met twee kinderen en een mooie vrouw, ik beloof om delen van deze getuigenis vanwege de gunst van de God in mijn leven, 2 dagen geleden ik in wanhopige behoefte van geld was dus ik dacht van het hebben van een lening dan liep ik in de verkeerde handen die beweerde lening geldschieter niet wetende dat hij was een oplichterij. Hij verzamelde 1,500.00 USD van mij en weigeren om me sinds e-mail dan ik was verwarrend, maar God kwam tot mijn redding, een trouwe dag ik ging naar de kerk na de dienst ik idee met een vriend delen en ze me kennismaken met LEXIE lening bedrijf, zei ze kreeg ze 98,000.00 USD van MIJNHEER LEXIE, de MANAGING DIRECTOR van LEXIE lening bedrijf. Dus ik heb verzameld zijn e-mail adres, hij vertelde me dat de regels en de verordening en ik gevolgd, vervolgens na verwerking van de documenten, gaf hij me mijn lening van 55,000.00 dollar... Dus als u geïnteresseerd in een lening bent u kunt ook contact met hem op deze E-mail: Lexieloancompany@yahoo.com of tekst Tel: +14069460675 Bedankt, ik weet zeker dat hij zal u ook helpen.

      Verwijderen
  2. Ik denk dat dit illegaal is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als dat gebeurt koop ik mij een Blackberry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fake, waarom zouden ze dan 1miliard dollar in 5centjes betaald hebben.. dikke shit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Euhm ik weet niet of ge het weet maar dat van die centjes was ook nep...

      Verwijderen
  5. wa voor brol is da hier, zo zever

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet he, maar das het handelsmerk van deze site

      Verwijderen
  6. Ma chance dat op 12/12/12 de wereld vergaat XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. T was eigenlijk 21/12/12 :) Als ge BS wilt vertellen doe het dan ook correct.

      Verwijderen
  7. NEEE NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT wtf zne zever khoop dat fake is iSung op wa trekt da pff

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ale diene mens steven jobs is nog maar pas gestorven en ze zitten alles waar hij zo hard voor heeft gewerkt al omzeep te helpen hebben de werkneemers van apple dan echt geen respect voor steve!? Een schande gewoon egt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die 5centjes was even fake als dit bericht. Wel grappig en goed geschreven artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fake want dit is illegaal omdat ze zo alle concurrentie zouden uitschakelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is waar omdat ze samen een tegroot markt aandeel zouden hebben zou dit wel eens illigaal kunnen zijn ik vermoed dat je maar 30% mag bezitten is het niet?

      Verwijderen
  11. Hahahahha ! Geweldig geschreven artikel, wat een grap! Zie je het al voor je.. de twee grootste vijanden :P Nokia en HTC beginnen ook al een oorlog las ik op http://www.htc8xkopen.nl ... Ik lach nog steeds om het Samsung Iphone artikel hahahhaa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmm іt looks like уour blog atе my first comment (it ωas
    еxtremely long) so І guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly еnjoуing your blog.
    I as well am an asрiring blog ωriter but ӏ'm still new to everything. Do you have any helpful hints for first-time blog writers? I'd genuinely apprесіate it.


    Feel free to visit my web-sіte home depot garden center

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Excellent article. I'm dealing with many of these issues as well..

    My homepage ... natural cellulite treatment

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You made some decent points there. I checked on the net to
    learn more about the issue and found most people will go along with your views on this web site.


    Stop by my weblog cellulite treatment

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben je moe van die leningen en hypotheken, heb je al afgewezen constant door uw banken en andere financiële instellingen .Deze gedraaid wordt een Lening bieden van corporate Lenders in Amerika / Azië en Europa voor serieuze mannen en vrouwen die grote of kleine financiën te zoeken. We geven leningen tegen 3% rente. We geven leningen variërend van US $ 10.000 tot 1.000.000,00 USD aan particulieren en bedrijven, wordt de lening opengesteld voor alle ongeacht de nationaliteit van een legitieme
    de geldschieter leningen Wilford Granth, E-MAIL met ons op via
    granth.w@hotmail.co.uk
    * Geen Aanvraagkosten
    * Beleggers Leningen
    * Schuld consolidatie
    * Tweede hypotheek
    * Business leningen
    * Persoonlijke Leningen
    * International leningen
    Geen van hen, en geen credit check, 100% garantie alles wat je hoeft te doen is
    Laat ons weten wat je wilt, en we zijn echt je droom, Eric
    de lening bedrijf zei "Ja" wanneer banken nee zeggen, we eindelijk Finance Limited
    uitlenen firma, tussenpersonen, kleine financiële instellingen, want we hebben
    Onbeperkt kapitaal voor meer informatie ga naar een lening te krijgen van: Gelieve
    onmiddellijke reactie op dit bericht: granth.w@hotmail.co.uk
    Ook hebben we een 95% Goedkeuring Rate met maximaal $ 500.000 per locatie en geld te ontvangen in 7 dagen of minder. voor meer informatie contact met ons op voor meer informatie PERSOONLIJKE lening aanvraag granth.w@hotmail.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ongelooflijk, maar waar God is altijd geweldig. Na een aantal versies van mijn aanvraag door de bank, kreeg ik een lening door een zeer vriendelijke dame. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met haar via e-mail naar: marilinetricha@mail.ru het aanbieden van leningen € 3.000 tot € 3.000.000 aan iedereen kunnen terugbetalen met rente tegen een laag tarief van 2%, aarzel dan niet die boodschap. Dit is een perfecte werkelijkheid. Verspreid het woord aan vrienden en familie die in nood zijn.
    betaling begint vijf maanden na ontvangst van uw krediet
    God zegene u.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe ik mijn lening van een God vrezend geldschieter (Lexieloancompany@yahoo.com)

    Hallo, ik ben Andrew Thompson door naam van CT USA, God heeft bless me met twee kinderen en een mooie vrouw, ik beloof om delen van deze getuigenis vanwege de gunst van de God in mijn leven, 2 dagen geleden ik in wanhopige behoefte van geld was dus ik dacht van het hebben van een lening dan liep ik in de verkeerde handen die beweerde lening geldschieter niet wetende dat hij was een oplichterij. Hij verzamelde 1,500.00 USD van mij en weigeren om me sinds e-mail dan ik was verwarrend, maar God kwam tot mijn redding, een trouwe dag ik ging naar de kerk na de dienst ik idee met een vriend delen en ze me kennismaken met LEXIE lening bedrijf, zei ze kreeg ze 98,000.00 USD van MIJNHEER LEXIE, de MANAGING DIRECTOR van LEXIE lening bedrijf. Dus ik heb verzameld zijn e-mail adres, hij vertelde me dat de regels en de verordening en ik gevolgd, vervolgens na verwerking van de documenten, gaf hij me mijn lening van 55,000.00 dollar... Dus als u geïnteresseerd in een lening bent u kunt ook contact met hem op deze E-mail: Lexieloancompany@yahoo.com of tekst Tel: +14069460675 Bedankt, ik weet zeker dat hij zal u ook helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wij zijn onafhankelijk leningmakelaars, gelden voor uw online lening af te betalen uw facturen, en het opstarten van een nieuw leven en student schoolgeld te betalen, voor het opzetten van een nieuw bedrijf, gelden nu uw probleem worden opgelost. we geven zowel korte als lange looptijd in verschillende categorieën tegen een betaalbare rente. Heb je een lening nodig? Heeft uw bedrijf, bedrijf of bedrijfstak financiële hulp nodig? Heeft u financiering nodig heeft om uw bedrijf te starten? Heeft u persoonlijke lening nodig? Lening voor verbeteringen aan het huis. Neem contact met ons op e-mail: kinaracapitals@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedendag iedereen,
    Wij zijn een christelijke organisatie die is gevormd om mensen te helpen in hulpbehoeften, zoals financiële hulp. Dus als u door financiële moeilijkheden gaat of bent u in een financieel puinhoop, en u heeft geld nodig om uw eigen bedrijf te starten of heeft u een lening nodig Uw schuld vereffenen of uw rekeningen afrekenen, een fijn bedrijf doen of als u het moeilijk vindt om een ​​kapitaallening te verkrijgen van lokale banken, neem dan contact met ons op via e-mail barbarahodgeloanfirm@gmail.com. Want de bijbel zegt: "" Lukas 11:10 Iedereen die vraagt ​​ontvangt; Hij die zoekt, vindt; En tegen hem die klopt, zal de deur geopend worden. "Laat deze gelegenheid niet doorgeven door, omdat Jezus hetzelfde is, gisteren, vandaag en voor altijd meer. Dit is voor een serieuze geest en God die mensen bevreest.
    Via email barbarahodgeloanfirm@gmail.com.

    Onze diensten omvatten de volgende:
    Schuldconsolidatie
    Tweede Hypotheek
    Bedrijfsleningen
    Persoonlijke leningen
    Internationale leningen
    Lening voor elk soort
    Familie lening
    ENZ

    Aanvraagformulier voor een lening:

    * Naam van de aanvrager:
    * Adres:
    * Stad:
    * Staat:
    * Land:
    * Geslacht:
    * Burgerlijke staat:
    * Leeftijd:
    * Beroep:
    * Inkomenspercentage:
    * Tel:
    * Mobiel:
    * Aangevraagde hoeveelheid:
    * Lening Duur:
    * Doel van de lening:
    * Heb je al eerder een lening aangevraagd?
    * Zo ja; Naam van bedrijf & locatie:

    WERKGELEGENHEID:

    * Werkplaats:
    * Adres:
    * Telefoonnummer:

    Lening Officer.

    Maandag-Zaterdag: 7:30 tot 6:30 uur {Behandelingstijd}.
    Zondag: 12: 00-18: 30 uur {Behandelingstijd}
    Na het indienen van de Leningaanvraag, kunt u een voorlopig antwoord van minder dan 24 uur verwachten en binnen 72-96 uur ontvangen van de ontvangen informatie van u.

    BARBAR HODGE

    Barbarahodgeloanfirm@gmail.com of tekst of bel ons op +15017229938
    In afwachting van uw snelle reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM THIS GREAT COMPANY,MIKE LARRY LOAN FIRM WORLD WIDE

    I live in US las vagas and I am a happy woman today as I speak , I told my self that any loan company or lender that could change my broke life of mine and that of my family , I will refer any person that is looking for loan to Them. They gave me happiness to me and my family, I was in need of a loan of $25,000 USD on April 3 2017 and I got my loan within 48 hours without stress They are indeed God fearing people, working with a reputable loan company. if you are in need of a loan and you are 100% sure to pay back the loan please contact them today and please tell them that Mrs Irene Bator referred you to them and can reach them via email(mikelarryloanfirmworldwide@yahoo.com)I wish you good luck thanks and may God almighty bless you.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. DO YOU NEED AN AFFORDABLE LOAN TODAY?

    We have provided over $1 Billion in business loans to over 15,000 business owners just like you. We use our own designated risk technology to provide you with the right business loan so you can grow your business. Our services are fast and reliable, loans are approved within 24 hours of successful application. We offer loans from a minimum range of $10,000 to a maximum of $200 million.

    Do you find yourself in a bit of trouble with unpaid bills and don’t know which way to go or where to turn? What about finding a reputable Debt Consolidation firm that can assist you in reducing monthly installment so that you will have affordable repayment options as well as room to breathe when it comes to the end of the month and bills need to get paid? Dr. Jayden Martin Home Loans is the answer. Reduce your payments to ease the strain on your monthly expenses. Email (jaydenmartinhomeloans@gmail.com) Phone: +1 (929)277-5237

    DO YOU NEED 100% FINANCE? we give out loans with an affordable interest rate of 2% JAYDEN MARTIN HOME LOANS, (jaydenmartinhomeloans@gmail.com) aims is to provide Excellent Professional Financial Services.

    Our services include the following:

    *Truck Loans
    * Personal Loans
    * Debt consolidation loans
    * Car Loans
    * Business Loans
    * Education Loans
    * Mortgage
    *Refinancing Loans
    * Home Loans

    We give you loan with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 30 years to pay back the loan (secure and unsecured). Do not keep your financial problems to yourself in order for you not to be debt master or financial stress up, which is why you must contact us quickly for a solution to your financial problems. It will be a great joy to us when you are financially stable. Email (jaydenmartinhomeloans@gmail.com) Phone: +1 (929)277-5237

    NOTE:Bear in mind that it will only take less than 24 Hours to process your file is 100% Guaranteed no matter your Credit Score.

    Yours Sincerely,
    Dr. Jayden Martin
    +1 (929)277-5237
    We are certified and your privacy is 100% safe with us. Worry no more about your loans or finances.


    Get your instant loan approval

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geachte heer mevrouw,
    Heb je een lening nodig ? Wij bieden kleine, middelgrote en grote leningen met een kortetermijngarantie van 2% per jaar. Geïnteresseerde personen moeten contact opnemen voor meer informatie en aanvragen via
    E-mail: contact@firstheritageloanfirm.com
    firstheritageloannfirm@gmail.com
    Tel: +1 {480} 582-4571
    WhatsApp: +1 {480} 582-4571
    Beste wensen!
    Jimmy Faltersack

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Do you need a business or personal loan today? we offer from $5000 to $500,000 as low as 1% interest rate. Contact us for more information on how you are to get approved in just 45 minutes,
    Name :
    Country :
    Phone number :
    Amount Needed as Loan :
    Purpose of Loan :
    Contact Email : bdsfn.com@gmail.com
    Contact Email : bdsfn.com@email.com
    Contact Email : bdsfn.com@post.com
    Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com
    Best Regards.
    Mrs Maureen Davidson
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Benötigen Sie heute einen Geschäfts- oder Privatkredit? Wir bieten von 5.000 bis 500.000 US-Dollar einen Zinssatz von nur 1% an. Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen darüber, wie Sie in nur 45 Minuten zugelassen werden.
    Name :
    Land:
    Telefonnummer :
    Als Darlehen benötigter Betrag:
    Der Grund für den Kredit :
    Contact Email : bdsfn.com@gmail.com
    Contact Email : bdsfn.com@email.com
    Contact Email : bdsfn.com@post.com
    Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com
    Freundliche Grüße.
    Frau Maureen Davidson
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ¿Necesita un préstamo comercial o personal hoy? Ofrecemos desde $ 5000 a $ 500,000 con una tasa de interés tan baja como 1%. Contáctenos para obtener más información sobre cómo obtener la aprobación en solo 45 minutos,
    Nombre :
    País :
    Número de teléfono :
    Monto necesario como préstamo:
    Propósito del préstamo:
    Contact Email : bdsfn.com@gmail.com
    Contact Email : bdsfn.com@email.com
    Contact Email : bdsfn.com@post.com
    Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com
    Atentamente.
    Mrs Maureen Davidson
    Do you need a business or personal loan today? we offer from $5000 to $500,000 as low as 1% interest rate. Contact us for more information on how you are to get approved in just 45 minutes,
    Name :
    Country :
    Phone number :
    Amount Needed as Loan :
    Purpose of Loan :
    Contact Email : bdsfn.com@gmail.com
    Contact Email : bdsfn.com@email.com
    Contact Email : bdsfn.com@post.com
    Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com
    Best Regards.
    Mrs Maureen Davidson
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Benötigen Sie heute einen Geschäfts- oder Privatkredit? Wir bieten von 5.000 bis 500.000 US-Dollar einen Zinssatz von nur 1% an. Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen darüber, wie Sie in nur 45 Minuten zugelassen werden.
    Name :
    Land:
    Telefonnummer :
    Als Darlehen benötigter Betrag:
    Der Grund für den Kredit :
    Contact Email : bdsfn.com@gmail.com
    Contact Email : bdsfn.com@email.com
    Contact Email : bdsfn.com@post.com
    Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com
    Freundliche Grüße.
    Frau Maureen Davidson
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ¿Necesita un préstamo comercial o personal hoy? Ofrecemos desde $ 5000 a $ 500,000 con una tasa de interés tan baja como 1%. Contáctenos para obtener más información sobre cómo obtener la aprobación en solo 45 minutos,
    Nombre :
    País :
    Número de teléfono :
    Monto necesario como préstamo:
    Propósito del préstamo:
    Contact Email : bdsfn.com@gmail.com
    Contact Email : bdsfn.com@email.com
    Contact Email : bdsfn.com@post.com
    Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com
    Atentamente.
    Mrs Maureen Davidson

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wil Lapo Micro Finance bedanken voor het verstrekken van een lening. Ik werd verschillende keren misleid toen ik een lening probeerde te krijgen totdat ik Lapo Micro Finance tegenkwam die me een lening ter waarde van $ 23.000 verstrekte om voor mijn zieke kind te zorgen. Als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Lapo en laat je niet misleiden. Neem contact op met e-mail: lapofunding960@gmail.com
    WhatsApp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen